Een geweldige kans voor aan zelfstandige, slimme en enthousiaste all round markteer!
De functie
De Marketing & Communicatie medewerker voert de ondersteunende taken uit die gericht zijn op het promoten (marketen) van het merk en het communiceren van de diensten. Belangrijkste werkzaamheden zijn het (mede) opstellen en uitvoeren van het marketingplan, waarin onder meer de doelgroep is vastgesteld, en de manieren waarop deze doelgroep zo goed mogelijk kan worden bereikt en benaderd.
Over de opdrachtgever
Deze organisatie is een vooraanstaande vastgoedconsultancy organisatie die zich onderscheidt in de regio door een breed scala aan diensten binnen de vastgoedwereld aan te bieden. In tegenstelling tot een typische makelaar, biedt deze organisatie een uitgebreide expertise en een diepgaand inzicht in de vastgoedmarkt. Met een sterke aanwezigheid op de regionale bedrijfs vastgoed markt is deze organisatie niet meer weg te denken. Ze zijn gedreven door hun dromen en blijven altijd alert op nieuwe kansen, omdat ze in de kern ondernemers zijn – ondernemers in vastgoed. Het team bestaat momenteel uit 15 getalenteerde medewerkers, elk met hun specifieke functies verdeeld als volgt: Directeur/eigenaar, vastgoedconsultants, binnendienst makelaardij, taxatie en ondersteunend personeel. Samen vormen ze een hecht team dat zich inzet voor het leveren van hoogwaardige vastgoed diensten en het benutten van kansen in de altijd veranderende vastgoedmarkt.
Eisen
- Perfecte kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Goede communicatieve en creatieve vaardigheden
- Je hebt een vlotte pen en vindt schrijven leuk
- Nieuwsgierig, op de hoogte van trends / ontwikkelingen
- Ervaring met social media kanalen, werken in een CMS, nieuwsbrieven en bekend met online marketingtools
- Een oplossingsgerichte instelling en beschikken over analytisch inzicht
- Je bent stressbestendig en resultaatgericht
Wat wij bieden
- Een enorm zelfstandige en vrije rol, in deze functie kan je als marketing professional het verschil maken en echt impact maken op de organisatie
- Onderdeel zijn van een geweldig team
- Samenwerken met slimme maar ook gezellige mensen
- Ontplooien en ontwikkelen zowel als professional als persoon
- Salaris indicatie tussen de 2600 en 3600 O.B.V. ervaring, expertise en toegevoegde waarde voor de organisatie
Wat ga je doen
- Het mede opzetten van doelstellingen en zorgdragen voor een goede operationele invulling in de vorm van een jaarplan;
- Verantwoordelijk voor de huisstijl en optimalisatie van de huisstijldragers en de tone of voice van het merk
- Bewaken, creëren content en actueel houden van de website
- Opstellen en verspreiden van persberichten en nieuwsbrieven
- Het professioneel neerzetten van de organisatie op alle gebieden van (online) marketing
- Opzetten en coördineren van events
- Opmaken van advertenties en ander promotiemateriaal
- Uitvoeren van ondersteunende werkzaamheden voor de adviseurs, zoals het maken van brochures en presentaties
- Voorbereiden, uitvoeren, coördineren en analyseren van alle (online) marketing- en advertentieactiviteiten zoals de eigen website, Social Media kanalen Facebook, LinkedIn en Instagram, campagnes (Google Adwords/Social Media Advertising)
- Meten en analyseren van marketingactiviteiten
- Aansturen en onderhouden van contacten met externe partijen (bijvoorbeeld leveranciers, mediabureaus, pers, etc.)
- Opzetten van zowel online als offlinecampagnes
- Onderhouden en aanleggen van databestanden zoals mailingbestanden met inachtneming van de AVG-regels
- Volgen van relevante ontwikkelingen in het marketingvakgebied
- Creëren van draagvlak (intern en extern) voor nieuwe marketingcampagnes