Allround administratief medewerker

Allround administratief medewerker

In dit kleine en hechte team ben jij het middelpunt. Je regelt en organiseert alles rondom de orders en weet alles in goede banen te leiden.

De functie

Door vergaande automatisering lopen veel van de productieprocessen automatisch, maar naast de financiële afhandeling moet er ook regelmatig geschakeld worden met logistieke bedrijven en onze opdrachtgevers. We gaan dit jaar nieuwbouwen en ook in dat proces kun je helpen.

– Je bereidt offertes voor;

– Maakt orderbevestigingen;

– Je voorziet de collega’s van wat ze nodig hebben (interne orders, pakketlabels, instructies, enz);

– Je informeert klanten digitaal over de voortgang van de orders, daar waar nodig;

– Je bereidt zendingen voor die geladen moeten worden;

– Voor onze chauffeurs maak je per chauffeur een transportplanning;

– Je informeert klanten over de te leveren goederen;

– Op dagelijkse basis maak en boek je facturen in exact online;

– Je verzorgt de analyse t.b.v. kostprijs en resultaat op projecten;

– Als het nodig is, help je de collega’s in de productie;

– Dagelijks verwerk je de gewerkte uren;

– Je handelt binnenkomende telefoontjes af.

Over de opdrachtgever

Een van de 5 grootste kartonleveranciers in Europa met een pracht aan mooie klanten. De organisatie houdt zich bezig met inkoop-en verkoop, design, productie en logistiek.

Eisen

Je werkt nauwkeurig en bent goed in plannen. Het onderscheiden van hoofd- en bijzaken gaat je goed af en je kunt prima omgaan met Excel. Ervaring met Exact Online is een pre. 

Wat wij bieden

Een fulltime of parttime baan waar je tenminste van 8-10.30 uur op kantoor kunt werken. 

Een afwisselende baan waarbij je jezelf kunt ontwikkelen en zelfstandig en flexibel kunt werken.

Wat ga je doen

Vakgebied: Administratief / Secretarieel Locatie: Uren: 20 tot 40 uur

Solliciteer op deze functie

Ben jij enthousiast geraakt van deze vacature? Solliciteer hier voor deze functie!