Back-office Medewerker

Back-office Medewerker

Sluit je aan bij een innovatieve organisatie die zich richt op duurzame, energiezuinige technieken voor zwembaden.

De functie

Als Back-office Medewerker bij Zwembadplus in Overijssel kom je te werken binnen een innovatieve organisatie die zich richt op duurzame en energiezuinige technieken voor zwembaden. Je bent verantwoordelijk voor diverse administratieve taken, agenda- en planningbeheer, postafhandeling, voorraad- en magazijnbeheer, marketingactiviteiten op sociale media, offerteopvolging, orderverwerking, klachtenafhandeling, webshopbeheer, inkoop/verkoop (mogelijk ook buitendienst) en klantenservice.

Over de opdrachtgever

Zwembadplus staat voor innovatieve oplossingen en duurzame, energiezuinige technieken voor zwembaden. Ze streven naar kwaliteit, comfort en plezier in het zwemmen. Met een focus op persoonlijke service en expertise, bieden ze complete oplossingen voor zwembaden en creëren ze een optimale zwemervaring voor hun klanten.

Eisen

  • Minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding
  • Werkervaring in een soortgelijke functie is een pre
  • Communicatief vaardig
  • Secuur – zowel in uitvoeren werkzaamheden als in contact met klanten, partners en leveranciers
  • Je hebt ervaring met MS Office en je kunt werken met diverse Social Media kanalen
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal
  • In staat zelfstandig te werken en proactief te handelen

Wat wij bieden

  • Een goede werksfeer
  • Een functie met veel afwisseling tussen diverse werkzaamheden
  • Je komt te werken binnen een mooie organisatie
  • 16-32 uur p/w | bespreekbaar
  • De salarisindicatie ligt rond de €2.200,- bruto o.b.v. 40 uur

Wat ga je doen

Diverse administratieve werkzaamheden
• Agenda- en planningbeheer
• Afhandeling van inkomende en uitgaande post en goederenstroom
• Voorraad- en magazijnbeheer
• Marketingactiviteiten, o.a. Social Media beheer
• Uitwerken en opvolgen van offertes
• Orderverwerking
• Klachtenafhandeling
• Webshopbeheer
• Inkoop/verkoop werkzaamheden (evt. buitendienst)
• Klanten ontvangen en showroomverkoop 

Heb je interesse en wil je meer informatie? Neem contact op met Amber Suurenbroek

amber@ypd.nl  /  088 80 10 200

Vakgebied: Administratief / Secretarieel Locatie: Overijssel Uren: 16 tot 32 uur

Solliciteer op deze functie

Ben jij enthousiast geraakt van deze vacature? Solliciteer hier voor deze functie!