Boekhoudkundig talent

Boekhoudkundig talent

Ben jij een boekhoudkundig talent en op zoek naar een nieuwe uitdaging?

De functie

Ben jij een boekhoudkundig talent en op zoek naar een nieuwe uitdaging? Wil je graag werken bij Kraus & Naimer, de wereldwijde marktleider op het gebied van nokkenschakelaars voor industriële toepassingen? Dan is de functie van boekhoudkundig medewerker wellicht iets voor jou! Samen met een enthousiast en gezellig team ben je verantwoordelijk voor de gehele administratie.

Over de opdrachtgever

Je komt te werken binnen Kraus & Naimer, een internationale marktleider in nokkenschakelaars en gespecialiseerd in industriële schakelaars. Samen met een team van gedreven professionals ben je verantwoordelijk voor onze klanten en hun opdrachten. Dankzij ons modulaire systeem van meer dan 15.000 afzonderlijke onderdelen kunnen we op maat gemaakte oplossingen bieden. Kraus & Naimer is opgericht in 1907 en heeft haar Nederlandse vestiging in Hengelo. Het bedrijf is voortdurend in ontwikkeling en heeft haar succes te danken aan twee belangrijke principes: het voldoen aan de eisen van onze klanten en het motiveren van onze medewerkers.

Eisen

  • Beschikken over minimaal MBO-4 niveau
  • Een relevante boekhoudkundige achtergrond
  • Beschikken over werkervaring in de financiële wereld
  • Je bent accuraat
  • Commerciële en klantgerichte instelling
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift. Beheersing van de Engelse of Duits taal is een pre
  • Je denkt vooruit en ziet werk liggen, bent efficiënt en accuraat
  • Je hebt uitstekende planmatige vaardigheden
  • Sterke MS Office skills (Word, Excel en Outlook) en vaardig met computer en systemen.
  • Kennis van SAP is een pre

Wat wij bieden

  • Een informele werksfeer
  • Mogelijkheid om vrije tijd te kopen
  • Een afwisselende en uitdagende functie met veel verantwoording
  • Je komt te werken binnen een interessante internationale organisatie
  • 13de maand

Wat ga je doen

Je vervult voor het grootste deel van de tijd een boekhoudkundige rol binnen de organisatie. Je taken zullen onder andere bestaan uit de volgende zaken:

  • Het voeren van de administratie
  • Verzamelen, ordenen en registreren van de financiën
  • Het ondersteunen bij de maandafsluiting
  • Inkoopfacturen controleren, bankafschriften importeren
  • Het beantwoorden van vragen van collega’s en klanten over financiële zaken
  • Het zelfstandig afhandelen van telefoongesprekken, post en mail, onder andere door het beoordelen van de urgentie en het stellen van prioriteiten
  • Binnen deze functie is het belangrijk dat je zelfstandig kunt werken, goed prioriteiten kunt stellen & ad hoc werkzaamheden niet uit de weg gaat. 
Vakgebied: Financieel Locatie: Overijssel Uren: 38 uur

Solliciteer op deze functie

Ben jij enthousiast geraakt van deze vacature? Solliciteer hier voor deze functie!