Commercieel medewerker binnendienst FR

Commercieel medewerker binnendienst FR

Ben jij iemand die graag gestructureerd en nauwkeurig werkt, maar niet bang is voor een gezonde dosis chaos in een kleine, hectische en snelgroeiende organisatie? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze internationaal opererende klant in Enschede zoeken we een nieuwe collega met HBO- of MBO+-werk- en denkniveau. Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands, Engels en bij voorkeur Frans zijn vereist. Je moet snel kunnen schakelen en klantgericht zijn. We bieden een afwisselende en uitdagende functie in een informele bedrijfscultuur, met een fijn kantoor en veel eigen verantwoordelijkheid. Je zult deel uitmaken van het customer serviceteam en medeverantwoordelijk zijn voor de binnendienst, met de nadruk op de Franse markt. We verwachten dat je assertief bent en een echte teamspeler.

De functie

Ben jij iemand, die graag gestructureerd en erg nauwkeurig werkt, maar niet bang is voor een gezonde dosis chaos in een kleine, hectische en snelgroeiende organisatie? Dan zijn wij op zoek naar jou.

Over de opdrachtgever

Je komt te werken binnen een zeer gedreven en dynamische jonge organisatie die opereert op internationaal niveau.Samen met het bestaande customer serviceteam ga je mede verantwoordelijk zijn voor de binnendienst met de nadruk op de Franse markt. Je krijgt binnen deze functie veel verantwoordelijkheden en wordt er van je verwacht dat je assertief bent. Je ondersteunt en wordt onderdeel van het team van ca. 6 collega’s, waardoor het belangrijk is dat je een echte teamspeler bent.

Eisen

  • Liefst HBO, maar minimaal MBO+ werk- en denkniveau
  • Enige ervaring binnen een commerciële omgeving en met MS Office, Excel en Exact-Online is een pré
  • Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in de Nederlandse, Engelse en bij voorkeur ook de Franse taal
  • Kennis van de Duitse taal is erg mooi en welkom
  • Klantvriendelijk, servicegericht, assertief, accuraat en zelfstandig kunnen werken
  • Een grote mate van flexibiliteit en snel kunnen schakelen; geen 9 tot 5 mentaliteit
  • Je bent 24 tot 32 uur per week beschikbaar (maar in ieder geval iedere dag minimaal een dagdeel)

Wat wij bieden

  • Een afwisselende en uitdagende functie
  • Een aangename en informele bedrijfscultuur
  • Fijn kantoor in Enschede, van alles voorzien
  • Veel eigen verantwoordelijkheid

Wat ga je doen

  • Je bent de eerste contactpersoon als de klant belt
  • Je beheert het ERP-systeem van orderontvangst tot aan facturatie en aftersales
  • Je verzorgt alle administratieve taken behorende bij het orderproces 
  • Je bent mede verantwoordelijk voor het correct uitleveren van de bestellingen en daardoor heb je dagelijks contact met onze transporteurs en het externe magazijn 
  • Je denkt mee hoe de efficiëntie te vergroten en structuren te verbeteren

 Heb je interesse en wil je meer informatie? Neem contact op met Jesse Klopman

 jesse@ypd.nl | 088 80 10 200

 

Vakgebied: Commercieel Locatie: Overijssel Uren: 24 tot 32 uur

Solliciteer op deze functie

Ben jij enthousiast geraakt van deze vacature? Solliciteer hier voor deze functie!