In deze functie, ontstaan door groei, ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten en je werkzaamheden zijn zeer gevarieerd. Je werkt samen met de accountmanagers en je collega klantcoördinatoren. Je wordt onderdeel van een leuk team.
De functie
Je voert de volledige klant-, cursus- en cursistenadministratie in Chainwise (CRM-systeem). Je overlegt met de (freelance) instructeurs en met klanten. Je voorziet de
instructeurs van de benodigde informatie, draagt zorg voor offertes aan bestaande klanten, (jaar)planningen en presentielijsten. Ook zorg je ervoor dat cursisten goed en tijdig zijn geïnformeerd. Je bent aanspreekpunt voor alle partijen. Servicegerichtheid en kwaliteit staan voorop.
Je kunt je voorstellen dat sommige dagen hectisch zijn, dus je moet prioriteiten kunnen stellen en overzicht kunnen houden!
Over de opdrachtgever
Onze opdrachtgevers is een aanbieder van veiligheidstrainingen met jarenlange ervaring in deze branche. Zij organiseren maatwerk-trainingen bij hun klanten en op de trainingslocatie in Amsterdam. Innovatie en continu uitdagen van de cursisten zijn onze speerpunten.
Eisen
- HBO/MBO+ werk- en denkniveau met gevoel voor commercie
- Het overzicht kunnen bewaken
- Zelfstandige professional die ook op zijn/haar strepen gaat staan indien nodig
- Procesmatig kunnen denken en werken
Goede blik op en feeling met (digitale) processen - Afas kennis is een pre
- Het prettig vinden om veel vanuit huis te werken
- Bij voorkeur woonachtig in Oost Nederland
- Oprecht in kunnen en willen leven in de opdrachtgevers
- Procesmatig en secuur kunnen werken
- Stressbestendig
Wat wij bieden
Een fijn team waarin je zeer zelfstandig opereert maar zeker ook veel contact hebt met klanten en collega’s. De voorwaarden zijn prima en jouw ontwikkeling wordt als belangrijk gezien. Je werkt voornamelijk vanuit huis.
Wat ga je doen
Onze voorkeur gaat uit naar een collega die een aantal dagen per week werkt vanuit huis.