Je bent binnen deze functie verantwoordelijk voor het ontwerpen en versturen van boeiende nieuwsbrieven om klanten op de hoogte te houden van de nieuwste producten en aanbiedingen.
De functie
Je ontwikkelt en beheert boeiende en relevante content op verschillende sociale mediaplatforms om de merkbekendheid te vergroten en een loyale community op te bouwen.
Over de opdrachtgever
Deze organisatie biedt jou een werkomgeving die wordt gekenmerkt door wederzijds vertrouwen, waarbij prestaties en inzet worden beloond. Je komt terecht in een team waarin de collega’s nog echt voor elkaar klaar staan en vanaf dag één alles voor je geregeld is, zodat jij met een goed gevoel aan de slag kan!
Eisen
- Afgeronde HBO-opleiding in Media, Informatie en Communicatie, Marketing of NIMA-B Marketing.
- Uitstekende communicatie- en schrijfvaardigheden in het Engels en Duits.
- Kennis van Google Analytics, Google Ads, LinkedIn, Meta en Microsoft Dynamics.
- 3-5 jaar ervaring in B2B marketing.
- Ervaring in beheren van social media en opzetten van effectieve advertentiecampagnes.
- Data-analyse en campagne-optimalisatie ervaring.
Wat wij bieden
- Interessant salaris passend bij ervaring.
- Flexibele werktijden en deels thuiswerken.
- Positieve werksfeer met aandacht voor welzijn.
- Mogelijkheid tot vast contract na jaarcontract.
- Moderne werkplek en 29 vakantiedagen.
- Reiskostenvergoeding en intensieve inwerkperiode.
- Doorgroeimogelijkheden en personeelskorting.
- Lekkere lunches en kantoor-evenementen.
- Goede pensioenregeling.
Wat ga je doen
- Ontwikkelen en beheren van boeiende content op diverse sociale mediaplatforms.
- Creëren en beheren van advertentiecampagnes op Google, Bing, social media, en meer.
- Implementeren van strategieën voor hoogwaardige leadgeneratie en conversie.
- Grondige analyses van marketingcampagnes en data-gedreven beslissingen.
- Vertalen van informatie naar pakkende storytelling voor commerciële en employer branding.