Financieel Administratief Medewerker

Financieel Administratief Medewerker

Je komt te werken binnen een mooie organisatie met een fijn team met gedreven collega’s. Jij gaat de administratieve rol op je nemen en ervoor zorgen dat alles op rolletjes loopt.

De functie

Ben jij de spin in het web op het gebied van de administratieve werkzaamheden en vind je leuk om cijfermatig en nauwkeurig te werken? Dan zijn wij op zoek naar jou! We zoeken een financieel administratief medewerker voor 32-40 uur.

Over de opdrachtgever

Je komt te werken bij een leverancier van hoogwaardige meetinstrumentatie. Als financieel administratief medewerker kom je te werken in een team met drie enthousiaste, deskundige, gedreven en gezellige collega’s die gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor de uitvoering van de financiële administratie binnen deze organisatie. Samen zorgen jullie voor een goed uitgevoerde en soepel lopende administratie.

Eisen

Wat is vereist?

  • Beschikken over een financieel-administratieve achtergrond door opleiding en/of ervaring op MBO+ / HBO niveau
  • Je hebt kennis van diverse MS office pakketten zoals Excel: is bijvoorbeeld een draaitabel jou niet vreemd? Dan heb je zeker een streepje voor
  • Ervaring met financiële systemen, ervaring met AFAS is een pré
  • Je werkt nauwkeurig en hebt een sterke mate van verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Cijfermatig inzicht en bent analytisch
  • Accuraat, proactief, communicatief, sociaal vaardig
  • Je kunt goed zelfstandig werken als in een team
  • Vrolijk en enthousiast
  • Je bent beschikbaar voor 32 – 40 uur per week
  • Je woont in de omgeving van Borne

Wat wij bieden

  • Veel vrijheid
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei
  • Een fijne werksfeer met leuke collega’s
  • Salarisindicatie ligt tussen de
    € 2.300 – € 3.000 o.b.v. 40 uur

Wat ga je doen

  • Verantwoording dragen voor het generen, controleren en versturen van de verkoopfacturen
  • Je houdt je bezig met het debiteurenbeheer binnen de organisatie, zodat dit een gestroomlijnd proces is
  • Ondersteunen bij diverse financiële en administratieve werkzaamheden, zoals het verwerken van inkoopfacturen, maandafsluitingen en het uitvoeren van diverse analyses
  • Je verzorgt de maandelijkse BTW aangifte
  • Je verwerkt de bankmutaties in samenwerking met je collega’s
  • Je signaleert relevante ontwikkelingen in je vakgebied en doet voorstellen ter verbetering van onze werkwijzen en processen

Heb je interesse en wil je meer informatie? Neem contact op met Jesse Klopman  

jesse@ypd.nl 088 80 10 200

 

Vakgebied: Financieel Locatie: Overijssel Uren: 32 tot 40 uur

Solliciteer op deze functie

Ben jij enthousiast geraakt van deze vacature? Solliciteer hier voor deze functie!